Audi Le Mans – nākotne ir pārsteidza iztēli
- LV / Auto zinas

Taču šī automašīna sākotnēji tika radīta, lai 2006. gada beigās sāktu to masveida ražošanā. Modelim bija paredzēts ieņemt tukšu vietu VW klāstā starp Lamborghini un Porsche. Lemāna ir ievērojama ar to, ka tā ir pirmā izstādes automašīna, kas testēta nevis īpašā trasē, bet gan uz parastā ceļa. Viņa pārbaudes tika veiktas 20 kilometru garā pamestas šosejas posmā drošības nolūkos, kuru no abām pusēm bloķēja policijas vienības. Jaunums tika būvēts uz Lamborghini Gallardo platformas.
Bet, ja uzņēmuma rūpnīcās gadā tiek samontēti 2,5-3 tūkstoši vidēja dzinēja Lambo, tad Audi Le Mans tirāža tika plānota 10 tūkstošu automašīnu apjomā. Bet atpakaļ pie koncepcijas testēšanas. Interesanti, ka testu laikā automašīna tika aprīkota ar eksperimentālu piecu litru V10 biturbo dzinēju ar 610 ZS jaudu. Ar šādu motoru jaunums paātrinājās līdz 345 km / h. Turklāt viņi arī prognozēja 5,2 litru aspirācijas dzinēju (500 ZS), pie kura dizaineri tobrīd pabeidza darbu. Neskatoties uz to, sērijā tika iekļauts atmosfēriskais 380 zirgspēku V8 4.2 FSI. Turklāt, lai atvieglotu modeļa sertifikācijas nokārtošanu mazumtirdzniecībā, motoram tika uzlikts ierobežotājs līdz 250 km / h. Kustībā Audi Le Mans darbojas apbrīnojami.
Piloti, kuriem palaimējās lidot ar konceptu, stāstīja, ka sākumā bijis nedaudz biedējoši nospiest pogu, kas iedarbina dzinēju, un doties ceļā – galu galā prototips izmaksājis aptuveni piecus miljonus eiro. Taču, apguvuši braukšanu, viņi drīz vien pilnībā aizmirsa par visu un vienkārši izbaudīja šī apbrīnojamā superauto pilotēšanas procesu. Grezna šasija, asa stūre (no slēdzenes līdz slēdzenei tikai divarpus pagriezieni), galvu reibinošs ātrums ar perfektu paklausību... Par tādu auto var tikai sapņot. Par to, protams, var sapņot citi, tāpēc signalizācijas uzstādīšana automašīnai ir priekšnoteikums šāda auto iegādei. Vienīgais nelielais trūkums ir lielais pagrieziena rādiuss. Bet ventilējamās bremzes ar keramiskajiem diskiem strādā nevainojami. "Keramika", bez šaubām, ir uzticamāka par parasto "metālu". Automašīnai ir visu riteņu piedziņa. Normālā režīmā griezes moments starp aizmugurējo un priekšējo asi tiek sadalīts attiecībā 60:40. Bet, kad notiek slīdēšana, elektroniskā sistēma lielāko daļu momentā nodod tiem riteņiem, kuriem ir labāks kontakts ar ceļa virsmu. Papildu vadību nodrošina Delco speciālistu izstrādātie amortizatori. To cietību var mainīt ar speciālo eļļu, ko izmanto degvielas uzpildīšanai. Elektromagnētiskā lauka ietekmē, kura stiprumu regulē MRS centrālais procesors, eļļa maina viskozitāti sekundes daļā. Procesors pats saņem un apstrādā informāciju no daudziem sensoriem (ceļa stāvoklis, griešanās leņķis, ātrums, paātrinājums). Tādējādi piekare pielāgojas braukšanas apstākļiem, mainot stingrību. Tika pieņemts, ka modelis nonāks sērijā ar 19 collu vieglmetāla diskiem, automātiski ievelkamu aizmugurējo spoileri, palielinātiem ārējiem spoguļiem un parasto galvas optiku LED priekšējo lukturu vietā. Arī ķermenim ir paredzētas vairākas izmaiņas. Jo īpaši aiz sēdekļiem un bagāžniekā, kas atrodas zem pārsega, būs papildu vieta bagāžai, un priekšpuse tiks saskaņota ar drošības prasībām.