Laika skala Lexus paplašināšanai pasaules tirgū

17-июн, 18;21 admin 11 460

Vēl pagājušā gadsimta 80. gados Eiropā un Amerikā gandrīz nekas nebija zināms par japāņu automašīnām. Runāt par Korejas un Ķīnas automašīnu kompānijām šajā periodā nebūt nav tā vērts. Toyota Motors ar savu Lexus zīmolu ir kļuvis par īstu pionieri. Mēs turpināsim aplūkot tā paplašināšanās uz rietumiem hronoloģiju.

Jau 1983. gadā sākās darbs pie labākās automašīnas pasaulē izveides, kas galu galā kļūs par Lexus LS 400. 1985. gadā Toyota Motors vadība izlemj par nepieciešamību paplašināties uz Rietumu valstīm un sastāda kompetentu reklāmu kampaņas stratēģija.


Līdz deviņdesmito gadu sākumam Toyota Motors aktīvi piegādāja pirmos Lexus zīmola modeļus Amerikas Savienotajām Valstīm un Eiropai, aktīvi veicinot patērētāju pieprasījumu ar savām televīzijas un radio reklāmām. Tas nesa augļus, jo jau 1991. gadā ASV tika pārdoti vairāk nekā 70 tūkstoši Lexus premium klases automašīnu, un pati zīmols kļuva par šīs klases pārdotāko zīmolu.

1996. gadā tika izlaists pirmais apvidus automobilis - Lexus LX 450, kas kļūs par visas Lexus krosoveru sērijas priekšteci. Šo modeli sabiedrība arī atzinīgi novērtēja un ātri ieguva pārdošanas diagrammas. Līdz 2000. gadu sākumam Lexus zīmols bija kļuvis par atzītu līderi augstākās klases automašīnu jomā.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/